AP1 SYNDIC STILL IN COURT-UPDATE EN; FR; ES

For talk that is specifically about AP1

AP1 SYNDIC STILL IN COURT-UPDATE EN; FR; ES

Postby Sandra » Sun Aug 16, 2015 6:56 pm

Cher propriétaire, Dear Owner, Estimado Propietario, عزيزي المالك

EN
This note is to advise fellow owners that the Alcudia Smir AP1 syndic is still in court. A final judgement is expected on 10 September 2015.

The evidence that was prepared by my Huissier de Justice (a legal officer) who attended the 2013 annual general meeting is key. About four months ago, the judge also requested to personally interview the syndic president and me to prove various questions from the judge. I was able to prove and answer those questions whereas the syndic was not able to answer. The syndic were given several chances but, so far, have not produced acceptable proof or information.

All we need is an open syndic that communicates with the owners. Professional syndics exist that can help us, and there are various control methods and operations that we can have with a professional syndic.

I will keep you informed of court developments.
Regards,
Sandra

FR:
Cette note est pour vous informer que le syndic de Alcudia Smir AP1 est encore devant le tribunal. Un jugement final est attendu le 10 Septembre à 2015.

La preuve a préparé par mon Huissier de Justice qui a assisté à l'assemblée générale annuelle de 2013 est la clé. Il y a quatre mois le juge a demandé à interroger personnellement le Président de syndic et moi pour prouver questions diverses du juge. J'ai répondu aux questions avec de preuve. Mais le syndic n'a pas pu répondre. Le syndic a eu plusieurs des chances mais, une preuve acceptable jusqu'à présent, n’est pas produites.

Nous avons besoin un syndic ouverte et faire le communication avec les propriétaires. Il y a des syndics professionnels que existe et peut nous aider. En plus il y a diverses méthodes des contrôles et des opérations avec un syndic professional.

Je vais vous informer avec plus de nouvelles.

Cordialement
Sandra

ES
Esta nota es para informarle de que el fiduciario de Alcudia Smir AP1 se encuentra todavía en la corte. La sentencia definitiva se espera que el 10 de septiembre de 2015.

La evidencia de que ha sido preparado por mi agente judicial que asistió a la Junta General de Accionistas 2013 es clave. Hace cuatro meses, el juez pidió entrevistar personalmente al presidente de síndico y me. Hubo varias preguntas de la juez. Yo contesté las preguntas con pruebas. Pero el mandatario no pudo contestar. El fiduciario tuvo varias oportunidades, pero evidencia aceptable hasta el momento no se produce.

Necesitamos un administrador abierto y hacemos la comunicación con los propietarios. Hay fideicomisarios profesionales que existe y nos puede ayudar. Además, hay varios métodos de controles y operaciones con un fiduciario profesional.

Te informaré con más noticias.
Saludos,
Sandra
Sandra
 
Posts: 31
Joined: Thu Jul 19, 2012 9:52 am

Return to AP1

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests

  • Advertisement
cron